Veřejná zakázka: Gerontologické centrum Šimůnkova – rozšíření denního stacionáře

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Hodnocení
Probíhá vyhodnocování.
DBID: 622
Systémové číslo: P24V00000028
Evidenční číslo zadavatele: OVZ/2024/0009
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Datum zahájení: 06.05.2024
Nabídku podat do: 04.06.2024 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Gerontologické centrum Šimůnkova – rozšíření denního stacionáře
  • Druh veřejné zakázky: Stavební práce

Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění veřejné zakázky je rekonstrukce objektu Gerontologického centra Šimůnkova, Praha 8, spočívající ve stavebních úpravách vedoucích k navýšení kapacity denního stacionáře a zajištění bezbariérového uspořádání prostoru stacionáře. Součástí veřejné zakázky je také realizace opatření vedoucích ke snížení energetické náročnosti prostřednictvím instalace FVE na střechu pavilonu a instalace jednotky řízeného větrání dle projektové dokumentace zpracované společností ATELIER GENESIS spol. s r.o., IČO: 64574652, se sídlem Nad Kazankou 194/32, 171 00 Praha 7 – Troja.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: zjednodušené podlimitní řízení
  • Režim veřejné zakázky: podlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 11 350 000 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Praha

Zadavatel

  • Úřední název: Městská část Praha 8
  • IČO: 00063797
  • Poštovní adresa:
    Zenklova 1/35
    18000 Praha 8 – Libeň
  • Název oddělení: OPS
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-006123

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.praha8.cz)

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Název Popis Jméno souboru Velikost
Zadávací dokumentace Zadávací dokumentace (Výzva) Dokument PDF ZPR_ZD_Geronto_stavba_fin_dopl .pdf 253.26 KB
Zadávací dokumentace Příloha č. 1 – Krycí list Dokument MS Word Priloha_c_1_Kryci_list_Geronto .docx 51.19 KB
Zadávací dokumentace Příloha č. 2 – Závazný návrh smlouvy Dokument MS Word SoD_denni stacionar_Geronto_fin.docx 127.04 KB
Zadávací dokumentace Příloha č. 3 – Čestné prohlášení o splnění základní způsobilosti Dokument MS Word Priloha_c_3_Cestne_prohlaseni_ zakl_zp_Geronto.docx 49.35 KB
Zadávací dokumentace Příloha č. 4 – Čestné prohlášení o odpovědném zadávání veřejné zakázky Dokument MS Word Priloha_c_4_Cestne_prohlaseni_ odpovedne_zadavani_Geronto.doc x 15.95 KB
Zadávací dokumentace Příloha č. 5 – Čestné prohlášení o neexistenci střetu zájmů a Čestné prohlášení o splnění podmínek Nařízení Rady (EU) 2022/576 ze dne 8. dubna 2022 Dokument MS Word Priloha_c_5_Cestne_prohlaseni_ stret_zajmu_Geronto.docx 20.07 KB
Zadávací dokumentace Příloha č. 6 – Seznam významných stavebních prací Dokument MS Word Priloha_c_6_ZD_Seznam_praci_Ge ronto.docx 58.43 KB
Zadávací dokumentace Příloha č. 7 – Seznam poddodavatelů Dokument MS Word Priloha_c_7_Seznam_poddodavate lu_Geronto.docx 14.61 KB
Zadávací dokumentace Příloha č. 8 – Projektová dokumentace Archiv ZIP Priloha_c._8_PD.zip 29.78 MB
Zadávací dokumentace Příloha č. 9 – Soupis stavebních prací, dodávek a služeb Dokument MS Excel Priloha_c._9_Gerontologicke_ce ntrum_zadani.xlsx 431.47 KB
Zadávací dokumentace Příloha č. 9 – Soupis stavebních prací, dodávek a služeb (aktualizovaný) Dokument MS Excel Příloha č. 9_Geronto_aktualizace.xlsx 432.12 KB

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy