Veřejná zakázka: Zajištění dodávek originálního spotřebního materiálu k tiskárnám, kopírovacím strojům a multifunkčním zařízením

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 543
Systémové číslo: P23V00000049
Evidenční číslo zadavatele: OVZ/2023/0020
Datum zahájení: 21.08.2023
Nabídku podat do: 06.09.2023 09:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Zajištění dodávek originálního spotřebního materiálu k tiskárnám, kopírovacím strojům a multifunkčním zařízením
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění veřejné zakázky je závazek dodavatele dodat zadavateli originální spotřební materiál k tiskárnám, kopírovacím strojům a multifunkčním zařízením pro potřeby Úřadu městské části Praha 8.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR bez uveřejnění výzvy
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 1 990 000 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Praha

Zadavatel

  • Úřední název: Městská část Praha 8
  • IČO: 00063797
  • Poštovní adresa:
    Zenklova 1/35
    18000 Praha 8 – Libeň
  • Název oddělení: OPS
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-006123

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.praha8.cz)

Kontakt

Položky předmětu

Žádné záznamy.

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Název Popis Jméno souboru Velikost
Zadávací dokumentace Výzva k podání nabídky Dokument PDF Vyzva_-_Zajisteni_dodavek_orig inalniho_spotrebniho_materialu _k_tiskarnam_kopirovac_final.p df 265.20 KB
Zadávací dokumentace Příloha č. 1 – Závazný návrh rámcové kupní smlouvy Dokument MS Word Rámcová kupní smlouva.docx 38.95 KB
Zadávací dokumentace Příloha č. 2 – Čestné prohlášení o splnění základní způsobilosti dodavatele Dokument MS Word Čestné prohlášení o splnění základní způsobilosti .docx 23.39 KB
Zadávací dokumentace Příloha č. 3 – Čestné prohlášení o odpovědném zadávání veřejné zakázky Dokument MS Word Čestné prohlášení o odpovědném zadávání veřejné zakázky .docx 15.65 KB
Zadávací dokumentace Příloha č. 4 – Čestné prohlášení k neexistenci střetu zájmů a Čestné prohlášení o splnění podmínek Nařízení Rady (EU) 2022/576 ze dne 8. dubna 2022 Dokument MS Word Cestne_prohlaseni_stret_zajmu. docx 20.37 KB

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Žádné vysvětlení, doplnění či změny zadávací dokumentace k zobrazení. Zkontrolujte též blok Zadávací dokumentace.

Veřejné dokumenty

Formuláře

Žádné formuláře k zobrazení.

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Seznam účastníků

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Vyloučen
GESTO COMPUTERS, spol. s r.o. 48034711 Česká republika Ne
ICC - Plus Import spol. s r.o. 14891280 Česká republika Ne
VDC kancelářská technika s.r.o. 25607201 Česká republika Ne

Vybraný dodavatel


Datum uzavření smlouvy: 14.09.2023

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Smluvní cena
v Kč bez DPH
Smluvní cena
v Kč vč. DPH
VDC kancelářská technika s.r.o. 25607201 Česká republika 1 990 000,00 2 407 900,00

Skutečně uhrazená cena

Stav: Probíhá plnění smlouvy
Rok plnění smlouvy Cena v Kč bez DPH Cena v Kč vč. DPH
2023 188 313,22 227 859,00