Veřejná zakázka: Projektový management – Základní škola ROHAN

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 446
Systémové číslo: P22V00000041
Evidenční číslo zadavatele: OVZ/2022/0019
Datum zahájení: 09.06.2022
Nabídku podat do: 21.06.2022 09:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Projektový management – Základní škola ROHAN
  • Druh veřejné zakázky: Služby

Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění je poskytování služeb komplexního projektového managementu stavby zahrnující cenové konzultace, odbornou technickou pomoc a kontrolní činnost v souvislosti se záměrem stavby nové budovy základní školy na Praze 8 v rámci lokality Rohanského nábřeží.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR bez uveřejnění výzvy
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 1 990 000 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Praha

Zadavatel

  • Úřední název: Městská část Praha 8
  • IČO: 00063797
  • Poštovní adresa:
    Zenklova 1/35
    18000 Praha 8 – Libeň
  • Název oddělení: OPS
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-006123

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.praha8.cz)

Kontakt

Položky předmětu

Název CPV kód Doplňkové kódy
Poradenské a konzultační inženýrství 71318000-0
Poradenství v oblasti stavebního inženýrství 71311000-1

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Název Popis Jméno souboru Velikost
Zadávací dokumentace Výzva k podání nabídky Dokument PDF ZD_Projektovy_management_-_ZS_ Rohan.pdf 942.33 KB
Zadávací dokumentace Příloha č. 1 – Krycí list Dokument MS Word Priloha_c_1_ZD_Kryci_list_mana gement.docx 50.46 KB
Zadávací dokumentace Příloha č. 2 – Závazný návrh smlouvy Dokument MS Word Priloha_c_2_ZD_Příkazní Smlouva_návrh.docx 80.71 KB
Zadávací dokumentace Příloha č. 3 – Čestné prohlášení o splnění základní způsobilosti Dokument MS Word Priloha_c_3_ZD_Cestne_prohlase ni_management.docx 49.20 KB
Zadávací dokumentace Příloha č. 4 – Čestné prohlášení o odpovědném zadávání veřejné zakázky Dokument MS Word Priloha_c_4_ZD_Cestne_prohlase ni_odpovedne_zadavani_manageme nt.docx 15.56 KB
Zadávací dokumentace Příloha č. 5 – Seznam významných služeb Dokument MS Word Priloha_c_5_Seznam_sluzeb_mana gement.docx 58.49 KB

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Žádné vysvětlení, doplnění či změny zadávací dokumentace k zobrazení. Zkontrolujte též blok Zadávací dokumentace.

Veřejné dokumenty

Formuláře

Žádné formuláře k zobrazení.

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Seznam účastníků

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Vyloučen
FETTERS Management, s.r.o. 01405471 Česká republika Ne
NOSTA-HERTZ spol. s r.o. 15270041 Česká republika Ne

Vybraný dodavatel


Datum uzavření smlouvy: 22.07.2022

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Smluvní cena
v Kč bez DPH
Smluvní cena
v Kč vč. DPH
FETTERS Management, s.r.o. 01405471 Česká republika 1 990 000,00 2 407 900,00

Skutečně uhrazená cena

Stav: Probíhá plnění smlouvy
Rok plnění smlouvy Cena v Kč bez DPH Cena v Kč vč. DPH
2022 272 510,00 329 737,10
2023 910 350,00 1 101 523,50