obsah
|
zápatí
Městská část Praha 8
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Rozšíření redundantního řešení páteřní LAN ÚMČ Praha8
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Rozšíření redundantního řešení páteřní LAN ÚMČ Praha8
Druh veřejné zakázky:
Dodávky
Stručný popis předmětu:
ÚMČ Praha 8 je provozovatelem poměrně rozsáhlé LAN provozované mezi více objekty, v členitém městském terénu.
V minulosti docházelo k častým výpadkům sítě z důvodu vlivu různých vnějších, zejména stavebních faktorů, které nebylo možno ovlivnit.
Po nasazení redundantního řešení mezi hlavními objekty ÚMČ v minulém roce je předmětem veřejné zakázky rozšíření principu redundance i na ostatní části LAN tak, aby tato byla po realizaci instalace příslušných komunikačních prvků plně redundantní.
Předmětem je dodávka, zprovoznění a technická podpora aktivních prvků telekomunikační sítě splňující výše popsaný požadavek.
Podmínkou pro realizaci je zejména naplnění funkčních parametrů řešení, respektování již existujících komunikačních tras a přenosových médií.
ICT ÚMČ Praha 8 celkovým řešením sleduje zajištění vysoké dostupnosti poskytovaných služeb.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Zenklova 1/35
18000 Praha 8 – Libeň
Kontakt:
jan.kolar@praha8.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení:
uveřejnění výsledku po podpisu smlouvy
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
dle interních předpisů
Datum předložení nabídky:
22.03.2017 09:00
Datum zahájení:
13.03.2017 17:05
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Městská část Praha 8
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software